fbpx

hakukonemarkkinonti

Mainosta hakukoneissa – laajenna näkyvyyttäsi

Luonnollisen näkyvyyden lisäksi hakukonemarkkinointi on tehokas ja edullinen tapa saada näkyvyyttä. Tarkkaan kohdennettava mainonta ja haluttu mainosbudjetti mahdollistavat mainonnan kaikille yrityksille.

Google käsittelee yli 75 000 hakua joka sekunti maailmanlaajuisesti. Vaikka asiakkaasi olisivat vain Suomen markkinoilla, on hakukone silti se paikka, jossa näkyminen on nykyään vähintäänkin suositeltavaa.

hakukonemarkkinointi

Mikä on minulle sopivaa mainontaa?

Se, minkälainen hakukonemarkkinointi on juuri sinun yrityksellesi sopivaa riippuu täysin siitä, kuka on asiakkaasi. Googlen osuus kaikista hauista on Suomessa on 96,62 %, joten on luonnollista keskittyä mainostamaan siellä. Mutta jos asiakkaasi onkin jossain muualla kuin Suomessa, on hyvä ottaa kyseisen kohdemaan tilastot huomioon ja mainostaa siellä, missä asiakkaasikin ovat.

Googlellakin voi tehdä monenlaista mainontaa, esimerkiksi mainoksia hakutuloksissa, bannereita hakukoneiden yhteistyöverkostoissa tai videoita YouTubessa. Mainonnan suunnittelussa tosiaan siis kannattaa miettiä, mistä asiakkaasi parhaiten tavoittaa.

Miten pääsen alkuun hakukonemarkkinoinnissa?

Me mThing:lla autamme sinua suunnittelemaan mainontaasi. Rakennamme mainokset, jotka mainostamisia tuotteitasi ja viestiä, jonka haluat tulevan asiakkaidesi tietoon.

Jokaiselle kampanjalle teemme avainsana-analyysin, eli haemme ne avainsanat, jotka parhaiten tavoittavat asiasta kiinnostuneet potentiaaliset asiakkaat. Hakukonemarkkinoinnissa tämä on erityisen tärkeää, jotta et suotta maksa turhista klikkauksista, eli asiakkaista, jotka eivät oikeasti ole ostamassa vaan hakevat jotakin vastaavaa.

Tuotamme teksti- ja kuvasisällön mainoksiin yhteisesti suunniteltujen kampanjaideoiden pohjalta. Käytännössä sinulla pitää siis olla idea siitä, mitä haluat mainostaa ja yhdessä sitten suunnittelemme mainoksen sisällön ja kohderyhmän sekä avainsanat.

Kysy lisää ja pyydä tarjous sinulle räätälöidystä hakukonemainonnasta.